photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

mandag den 26. januar 2015

Broderede ninja turtles

Jeg er blevet vild med at brodere!

Helt old school korsstingsbroderier, de er bare the shit.

Jeg har efterhånden lavet mange motiver, men dette tager ubetinget præmien for at være det mest besværlige og bøvlede motiv E V E R !

Fire friske skildpadde fyre til lille Sylvester

Jeg har brugt et mønster til Hama perler, det fungerer upåklageligt hver gang. Jeg finder hovedsageligt min inspiration på Pinterest. 
Årsagen til at det var så udfordrende at lave, skyldtes stoffet der havde så mikroskopiske små huller, at det nærmest ikke var til at se dem. Flere steder er det også blevet skævt, men det håber jeg at Sylvester kan se bort fra.
 
 

Jeg køber hovedsageligt broder-stoffet (hvad hedder sådan noget?!) i genbrugsbutikker, hvor det koster et par kroner eller ti. Og det er jeg da blevet bekræftet i at jeg skal blive ved med, efter at jeg købte en haps i den lokale garn butik - 189 kr pr meter!!!!!!!!! Jeg var i chok. Men jeg hører jo også til typen der nægter at betale fuld pris for noget, og helst kun køber på udsalg eller brugt.

Det hele endte dog godt, og på trods af at det måske tog mig omkring tyve (!) timer at lave så er jeg rigtig glad for at jeg gjorde det.

Det færdige resultat sat i ramme, og klar til at blive afleveret.

Og Sylvester; du vover nogensinde at tage det ned fra din væg....!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)