photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

onsdag den 28. januar 2015

Alvins bedste køb fra Tyrkiet

Jeg elsker at shoppe, også når vi rejser!

Jeg elsker især hvis det er små butikker, med alverdens ting og (u)mulige sager fra gulv til loft - sådanne ting og butikker er der riiigeligt af i Tyrkiet.

Vi fandt denne på vores sommerferie, og Alvin ELSKER den. Senere på ugen fandt jeg en bil, som jeg også købte. Kæmpe hit.

De er ganske vist ikke spor tyrkiske, har fx også set dem på Karlsbroen i Prag. Men det bliver de ikke mindre cool af;)




2 kommentarer:

  1. Sådan noget er jeg også vild med - vi har en motorcykel der minder om den....vores er købt i Grækenland:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så hyggeligt, ik:)

      Sjovt at I også har slæbt sådan en med hjem;)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)