photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 7. august 2014

Shit!

...og panik, pis og lort - det var sådan set det eneste jeg tænkte, da min g-mail blev hacket i maj måned.




Manden og jeg var på vej til Jylland for at fejre hans firmas jubilæum, installering på lækkert hotel med alt hvad dertil hører (sågar også tre små Kähler vaser - bare info til alle Blog lands og IGs damer),da den tredje mandsperson tilhørende enten bank eller forsikringsverdenen, ringede mig op, med bekymrede spørgsmål, om jeg nu også var i England og var blevet bestjålet.


Ehm, nej.


Det er længe siden...som i riiiigtig længe siden, at vi har været udenlands - faktisk var turen til Jylland dér, noget af det mest eksotiske vi længe har foretaget os.
Og opholdet var dejligt, bevares, med underholdning af Vicki Jo, lækker mad og bueskydning - der kom bare en lille ridse i, et skår, da jeg fandt ud af at min blog var afgået ved døden; ja faktisk havde nogle andre taget livet af den. (Bare imellem os, så tudede jeg lidt...alle de år g det arbejde der var lagt i den...ppphew!)


Nogle skide hackere! Der havde sendt en mail rundt til alle jeg nogensinde havde mailet, om at jeg manglede 1400 pund akut, faktisk helst inden for de næste tyve minutter, ellers var det åbenbart ikke akut længere.
Utroligt nok er der ingen af jer der har sendt mig, eller den fiktive hacker version af mig, penge, og det eneste det dermed udløste var at de forsmåede og p"#¤* irriterende hackere slettede min mail. Og dertil var min blog knyttet.


Men - nu er den jo aktiv igen? Ja, ingen forstår det helt, og slet ikke jeg, guderne skal vide at jeg er ret tilbagesat i vores tekniske samfund, jeg mestrer Instagram til fulde, men det er vist også nærmest det.


Jeg fik en invitation til en anden blog som jeg følger, og pludselig var der adgang til min blog. Dernæst har jeg forsøgt at få konverteret min gmail opsætning retur til dansk, i stedet for det eksotiske arabiske den stod på, og lur mig, om ikke det lykkedes her til aften.


H U R R A.


Det var det der med at skifte blogudbyder snarest. Som i nu.


Nogle forslag?


PS mon hackerne følger med over mine skuldre, og bliver sure over at jeg bander dem ad helvedes til...?

1 kommentar:

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)