photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 13. maj 2014

Give away - fine prints til børneværelset

Jeg har længe fulgt med hos Ladetussen, der laver flotte prints til børneværelset.




                                   
Du er nu så heldig, at du kan få lov at vinde et af de fine prints - jeg selv er helt vild med den grønne panda og det brune næsehorn - de flytter snarest ind på Alvins værelse, og jeg vil glæde mig til at vise jer dem.

                                   


Universet som Ladetussen bevæger sig i, er grafisk, fuld af detaljer og naivt på den fine måde - lige noget der matcher tidens trends.
Hvem ville ikke blive glad for sådan et fint dyr på børneværelset?
                                   
Ladetussens Facebook side skriver Sarah, der står bag Ladetussen, om sig selv:

Dekorative plakater og custom made collager med dit barns navn, fødselsdag og info.
Du vælger selv farvekombination, rammer og grafik!
Ladetussen er et udspring af min passion for det barnlige og enkle grafiske udtryk.
Jeg er uddannet Grafiker fra Den Grafiske Højskole i 2008 og finder meget inspiration hos min søn Malik på 3 år og i hans skønne lille verden.



                                 Træet.jpg vises

Vil du også eje sådan et fint print? Alt du skal gøre for at deltage, er at like Ladetussens Facebook side lige her, skrive hvilket print du kunne tænke dig samt følge min blog via Bloglovin lige her, og så er du med i konkurrencen om to fine prints fra Ladetussen:)








Printene måler 30*40 cm.

Jeg trækker to heldige vindere om en uge, altså mandag d. 19 maj!

Held og lykke!

21 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine!!! Vi ku' ønske os den blå elefant:)

    SvarSlet
  2. Jeg synes den blå elefant er skøn!

    SvarSlet
  3. Jeg synes det brune næsehorn er skønt :)

    SvarSlet
  4. Vil meget gerne være med i kampen ;)
    En navne"tavle" i pink nuancer :)

    SvarSlet
  5. Nuuuuuj!
    De er fine! Det er svært at vælge....
    Men jeg tror, det lilla dyre-træ, vinder <3

    SvarSlet
  6. Elefanten

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  7. Den blå elefant eller giraffen - men de er alle fine ;-)

    SvarSlet
  8. Den blå elefant eller giraffen - men de er alle fine ;-)

    SvarSlet
  9. Jeg er helt skudt i elefanten, som er den jeg vil vælge, hvis jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  10. Den blå elefant er super fin 😊

    SvarSlet
  11. Den blå elefant eller den lilla'e med forskellige dyr <3

    louise.netpalads@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne vinde den blå elefant (eller den lilla med træ og dyr)
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  13. Hvor er de fine - især det brune næsehorn!
    Jeg har selv en giveaway til den samme målgruppe på min blog, hvis det har interesse :-)
    http://www.ivaerksaettermor.dk/2014/05/vind-med-abcleg-en-ny-giveaway.html

    SvarSlet
  14. Elefanten eller det lilla træ mangler da lige hjemme hos os ;-)

    SvarSlet
  15. Den blå elefant vil jeg gerne vinde til min lille drengs værelse :) De er da så skønne :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  16. Den med elefanten vil være perfekt til min søns værelse - hans første eget værelse :)

    SvarSlet
  17. De er bare alle så fine, men jeg er særligt vild med næsehornet.

    SvarSlet
  18. Ej, de er fine alle sammen :) Men jeg ville gerne have den grønne giraf om Gud, heldet og karma er med mig og Lilletut <3
    Sej giveaway (tommelfinger op)
    Møs

    SvarSlet
  19. ej hvor er de fine. ønsker mig den grønne giraf
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  20. Næsehornet, den er jeg vild med 😊

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)