photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 13. september 2012

Sko til brudepigen

Min niece var brudepige til vores bryllup i lørdags. Hun gik enormt meget op i, at hun matchede det jeg havde på, og derfor fandt jeg et par billige sko i Tøj og Sko til 30 kr, som fik en lille makeover.
De var selvfølgelig samme farve som mine, som så sådan her ud (er de ikke bare wow?!)


Her er resultatet, både før og efter.




Utroligt hvad man kan med en limpistol og lidt dimserier fra Søstrene Grene:)

2 kommentarer:

  1. De blev godt nok søde. Perfekte til dagen.

    Jeg købte sådan et par til min datter tidligere på sommeren. De holdt et par dage...he he

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det synes vi også.
      Vi forventer heller ikke at de holder så længe, de skulle bare bruges til dagen:)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)