photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

onsdag den 26. september 2012

Hvis jeg nu bare havde oceaner af tid....

...så ville jeg forvandle denne rodebunke af et hus til et lille slot. Ja, det ville jeg. Og jeg ville bruge nogle af disse skønne fifs du ser herunder, alle fundet på den evige inspirationskilde Pinterest...

Pinned Image

Helt skøn stol set her



Sjov måde at lave fotovæg på, fundet her

Pinned Image

Lækkert bogstav på væggen, fundet her

Pinned Image

Sjov kop i Mr P stil set her

Pinned Image

En afde smukke doily lamper set her

Pinned Image

Smuk vatlampe til Lille A´s værelse set her

Pinned Image

Oh well well, lidt amerikansk, men en ganske sjov idé synes jeg:) Set her

Pinned Image

Mere amerikaner inspiration, men virkelig fed idé - vi harvarslet det til de to store (det er bare det dér med tiden...!) set her

Pinned Image

 Måske lidt finere end de typiske Disney prints? Set her

Pinned Image

Cool børne opbevaring set her

...men nej, jeg må få styr på roderiet, og få hentet nogle flere møbler, inden det bare begynder at ligne noget.

*SUK*

6 kommentarer:

  1. Det er da inspiration for alle pengene. Er lige så begejstret som du :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man kan finde alt man ønsker på den side-og kan jo have svært ved at stoppe igen når man førsterstartet;)

      Slet
  2. Kopperne har jeg lige stået og kigget på i Sinnerup idag. :)
    De er så søde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg faldt også overdem igår, men må hellere vente til dagpengene går ind- men hvor ER de fine:)

      Slet
  3. Lækker med noget inspiration. Glæder mig meget til at se hvad du finder på i jeres nye hjem.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Pinterest er jo bare enguldgrube:)
      Ja jeg glæder mig også - håber ikke det tager flere år, som nogen siger det gør, når man køber nyt hjem.

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)