photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

lørdag den 29. september 2012

Flash af bryllupsgaver

Det står generelt lidt stille her på bloggen, og det er ærgeligt, for har egentlig så mange ting jeg gerne vil dele med jer.
Huset trækker stadig alle vores ressourcer, og så har Lille A lige haft en lang periode, hvor han er vågnet mange gange om natten, og slet ikke har været til at trøste. Æv.
Det kreative får jeg ikke rigtig brugt så meget tid på som jeg gerne ville, MEN (og det er et stort dejligt men) jeg harfået et kæmpe arbejdshjørne i stuen, hvor alle mine ting kan stå fast fremme, ååh, det bliver dejligt! Dér roder det også, men håber snart at få et hul, og få styr på kasserne, dimsedutterne, trådruller, stof, penne, papir - ja alt hvad man nu har sådan et sted. Så vil jeg glæde mig til at vise det frem.

Indtil da kan jeg da blære mig lidt med nogle af de fine gaver vi fik ved brylluppet.

Her følger et udpluk


To helt skønne puder fra Home Art (de, ur samt køkkenrulleholder har jeg selv været  ude at investere i, fra nogle af de ting jeg byttede). De kostede kun 149 pr stk, og er i super lækker kraftig kvalitet og så også med kvalitetsfyld - et sandt scoop. De klæder vores midlertidige sofa ganske godt.


Lækkert ur som jeg længe har kigget på. Jovist er det vældig inspireret af det fra Kähler, men jeg kan faktisk bedre lide dette. Op på vores væg, når savsmulden engang er forsvundet og  alt er lækkert.


Der er vist nogen der godt ved, at jeg har en soft spot for Anden. Da jeg var teenager var jeg fanatisk vanvittig fan af rapbandet Østkyst Hustlers, og fulgte dem land og rige rundt til 21 koncerter. Anden var ganske spæd på den danske scene dengang, og varmede op for drengene. Så det vækker mange minder, og jeg elsker hans humor. Det er jo i aften vi skal det, jubii! Først lækker mad med to skønne venner (for vi fik billetter af min far - men min mand havde også købt os nogle, heldigvis samme dag og tid, så vi kunne bruge dem sammen med nogle venner).


Den lækre køkkenrulleholder fra Neon Living (ærgeligt billede, men svært at få det skarpere- men I kender den helt sikkert, og ved hvor lækker den er!). Mandens Herstall holder er hermed degraderet, det må han altså leve med.

5 af disse skønne tallerkner


4 af disse smukke dybe tallerkner


Denne fantastiske bordgrill der laver helt igennem lækre sandwich, mmmm...den har været brugt flittigt allerede

Og - så har vi købt en pakkepostkasse. Jeg Vi ønskede os oprindeligt den lækre postkasse fra Bobi, men det andet er bare ret smart, når man som jeg køber mange varer på nettet, og ikke længere bor lige overfor posthuset.
Jeg har dertil fået lavet et fint design til postkassen, som du måske også har set hos Binemor, mere om det når det ankommer.

Nu vil jeg nyde dagen og den kommende aften, håber at I får en skøn dag derude.

6 kommentarer:

  1. Sikke mange skønne gaver i har fået! :D

    SvarSlet
  2. Sikke fine gaver!
    Er kun "lidt" misundelig på de dersens billetter ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var SÅÅ fedt!! Så det kan jeg godt forstå at du var;-)

      Slet
  3. Virkelig dejlige gaver I har fået - jeg er især vild med det ur - smukt!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Ja ik, det er (helt ærligt) sgu så skønt med gaver.

    Elsker også bare uret, såmå vi se om det nogensinde kommer op...

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)