photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

lørdag den 7. juli 2012

Norge

Så kom vi afsted. Jeg havde gruet noget for den lange køretur, men Lille A klarede det bare flot. Ingen piv eller pjevseri, og var glad hele vejen.
Vi tog også to færger for at mindske køreturen mest muligt, og det lønnede sig.

Vi bor hos min tante, som har et stort hus mned campingplads en times kørsel udenfor Kristiansand.
Det er ude på landet, og hun har da også både en lama, to heste, gris, høns, kat og hund. Så drengene synes at der er masser at se på.


Billedspam....

Det fine hus min tante bor i - er meget misundelig på den dejlige terasse...


Aftentur med Lille A ned til hestene



Drengene på opdagelse



Hentet æg hos hønsene


På tur med alle drengene, storebror skubber vognen

Mine flotte mænd :-)








Myrer!!


Hvis - og jeg siger kun HVIS - jeg skulle eje et telt, så skulle det være sådan et flot ét med neonfarvede snore...



Super lækker retro astbil, som tantens mand stadig kører rundt i




Masser af muligheder for børn her


Og en lama (???!) i hestefolden





Mig og den dejlige mellemstemand




...og det er bare SÅÅÅ sjovt når storebror leger med mig:-)



Det var lidt fra vores ferie - den er skøn, og vi glæder os til resten af den:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)