photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 31. juli 2012

Klip og klister

Jeg elsker at suse lidt rundt i Blog land og blive inspireret af alle de kreative mennesker der findes herinde.
Igår faldt jeg over dette skønne indlæg med den flotteste collage.
Vi skal jo snart flytte, og jeg glæder mig i dén grad til at indrette, sætte ting på væggene, lave små hygge hjørner og alt det andet - jeg skal helt sikkert også lave sådan nogle her til væggene!




Det tog virkelig ikke særlig lang tid, og materialerne er jo bare hvad man lige har af papir i skuffen. Flamingoen har jeg klippet ud fra en stak børnebøger jeg fandt i storskrald hjemme ved svigerforældrene, tænkte at de var gode til lige netop dette formål. Geishaen er fra et Søstrene Grene papir.

Min søde veninde fik denne, men skal snart igang med en ny:-)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jeg elsker bare farver, og tak for de pæne ord:-)

      Slet
  2. Sikke en masse fine ting du får lavet :)

    Meldte mig straks som fast læser - kig evt forbi min blog www.brineh.blogspot.dk

    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)

      Kigger forbi i aften - har et stk drengebarn på tværs:-/

      Slet
  3. Hvor får du altså lavet mange fine ting! Jeg må vist huske at kigge forbi din blog lidt oftere. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-)

      Og ja, det synes jeg da er en god idé, ha ha...!

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)